5 motive pentru care ar trebui să investești în promovarea SEO

despre SEO

Prezența în mediul online nu mai este doar un moft, ci o necesitate.

Prezența în mediul online nu mai este doar un moft, ci o necesitate, iar dacă te gândești serios să apelezi la servicii de creare site pentru afacerea ta, ar trebui să știi că lucrurile nu se opresc aici. Nu îți va crește numărul de clienți dacă nu investești și în promovarea de tip SEO care îți va aduce mai multă vizibilitate și un loc fruntaș în pagina de rezultate a motoarelor de căutare.

Investiția în promovarea de acest tip nu îți va aduce beneficii imediate, ci mai degrabă pe termen lung pentru că promovarea SEO este în sine un proces constant, care nu are o finalitate. Ar fi bine să nu cazi pradă iluziei că dacă ai ajuns pe primele locuri în pagina de rezultate, poți încheia promovarea SEO pentru că te vei trezi peste puțin timp că locul tău a fost luat de unul dintre principalii competitori. Cu alte cuvinte, nu este suficient doar să obții rezultate, ci trebuie să le și menții. Iată care sunt cele mai importante 5 motive pentru care ar trebui să începi acum să investești în servicii de promovare SEO!

1. Promovarea SEO crește considerabil traficul.

Căutările organice încă reprezintă o sursă principală de trafic Web, iar dacă site-ul tău este optimizat SEO corect, vei vedea că traficul va crește constant, fără eforturi prea mari din partea ta. De promovarea SEO nu te vei ocupa tu, ci va trebui să găsești o firmă (cum este și Global Code) care oferă astfel de servicii.

2. SEO aduce și o experiență mai bună pentru client.

Promovarea SEO nu înseamnă doar rezultate mai bune în pagina de căutare a motoarelor de căutare, ci și o viteză mai bună a site-ului, conținut de calitate și o navigare ușoară. Statisticile arată că 88% dintre utilizatori nu se mai întorc pe un website dacă au avut parte de o experiență neplăcută.

3. Promovarea SEO este mult mai ieftină decât alte tipuri de promovare.

Multe persoane consideră că promovarea tip SEO este inutilă pentru că nu produce rezultate la fel de rapide ca alte tipuri de promovare. În cazul promovării SEO, beneficiile vin mai greu, însă treptat. Noi îți recomandăm să nu consideri SEO o cheltuială, ci mai degrabă o investiție care va aduce plus valoare afacerii tale.

4. Rezultatele promovării SEO vin constant.

Promovarea SEO este atipică pentru că aduce rezultate constant. Astăzi publici un articol optimizat SEO, iar el încă va continua să producă rezultate și să aducă trafic chiar și peste câțiva ani. În plus, o strategie SEO bună ajută și la construirea unui brand awareness puternic și la o diferențiere mai clară față de concurență.

5. Promovarea SEO crește credibilitatea clienților în afacerea ta.

Modul în care un client gândește este destul de simplu – dacă Google a plasat website-ul tău în topul rezultatelor, înseamnă că website-ul tău este de încredere. Te poți gândi și la propriul comportament atunci când vrei să cauți un produs sau serviciu. Dai click pe rezultatele din prima pagină sau din pagina 2-3? Poziții mai bune în pagina de rezultate înseamnă credibilitate mai mare, trafic crescut și vânzări semnificativ mai mari.

Cuvântul cheie atunci când vine vorba de promovarea SEO este consistența – trebuie să ai răbdare și să găsești o firmă transparentă cu care poți colabora și în care să crezi că te poate duce în top, acolo unde îți este locul.

Lasă un comentariu