Act constitutiv SRL 2021: Ce trebuie să știți pentru înființare firmă

act constitutiv

Cei care doresc să intre în mediul de afaceri și doresc să își înființeze un SRL – Societate cu Răspundere Limitată – trebuie să cunoască domeniul deoarece există diverse aspecte importante în ceea ce privește înființarea unei astfel de societăți: procesul de înființare al unui SRL cât și aspecte cu privire la obligațiile pe care le are o astfel de societate după ce a fost înființată.

Ce este o societate cu răspundere limitată?

Societatea cu răspundere limitată – SRL se referă la o formă de companie și o formă de persoană juridică legală, discutăm în acest caz atât de răspundere limitată din punct de vedere legislativ, cât și în ceea ce privește proprietarii societății. SRL-ul oferă o mai bună flexibilitate în comparație cu alte tipuri de societăți comerciale, fiind ideal dacă avem un proprietar unic sau numărul proprietarilor este unul relativ mic. Această societate cu răspundere limitată implică anumite lucruri care trebuie știute cu privire la tot ceea ce presupune înființarea unei firme și este important să cunoașteți ce este un act constitutiv SRL, împreună cu multe alte detalii.

De ce să optați pentru înființarea unui SRL?

Societatea cu răspundere limitată reprezintă o formă juridica extrem de avantajoasă pentru simplul fapt că discutăm despre o răspundere care este limitată la capitalul social și vorbim despre un minim de capital social de doar 200 de lei.

Pentru înființarea unei societăți cu răspundere limitată este nevoie de efectuarea unor etape care constau în elaborarea și întocmirea unui dosar de înmatriculare, ce se va depune ulterior la Oficiul Național al Registrului Comerțului – ONRC.

Tocmai din aceste motive SRL-ul se bucură de o foarte mare popularitate și în special tinerii, în număr din ce în ce mai mare, optează pentru înființarea unei societăți cu răspundere limitată dacă își doresc să pornească pe drumul antreprenoriatului.

Un aspect foarte important cu privire la înființarea unui SRL, se referă la faptul că fie poate exista un asociat unic, fie pot exista până la 50 de asociați și/sau administratori. În plus, discutăm atât de persoane fizice cât și juridice.

Care sunt actele necesare pentru înființarea unei societăți cu răspundere limitată?

  • 3 variante de denumire pentru viitoarea societate
  • Carte de identitate asociat/asociați/administrator
  • Copie de pe dovada de proprietate a sediului social (contract de vânzare cumpărare, donație, certificat de moștenitor, contract de închiriere vizat de Administrația Financiară etc, acordul vecinilor cu pereți comuni dacă sediul vă fi la bloc)
  • Carte de identitate proprietar/proprietari sediu social

Completarea dosarului necesar pentru înființarea unei firme nu reprezintă un pas greu. Dar, în momentul în care fiecare aspect este pus cap la cap, multe persoane realizează că nu au timpul necesar pentru a pierde timpul pe la diverse birouri.

În astfel de situații, există specialiștii de la Fabrica-de-firme.ro care te ajută cu întreg procesul de înființare SRL, simplu și extrem de rapid, fără ca tu să ai bătăi de cap.

Înființare SRL și Act constitutiv SRL 2021 rapid și simplu

Apelând la specialiștii de la Fabrica-de-firme.ro, oricine are posibilitatea de a-și duce la bun sfârșit planurile și de a începe un business pe care și-l doresc. Discutăm despre o echipă de profesioniști în domeniu care pot realiza pentru dumneavoastră dosarul necesar înființării unei firme, precum și depunerea sa. Cei de la fabrica-de-firme.ro, vor tehnoredacta actul constitutiv, contractul de comodat dacă este cazul, hotărâre asociați, decizie. Tot ei te vor completa toate cererile și formularele necesare pentru înființare firma/ mențiuni, declarații pe propria răspundere de Lipsă Asociație de Proprietari sau Locatari. În plus vor pregăti, depune, ridica și înmâna actele finale pentru înființare SRL de la Registrul Comerțului, iar dumneavoastră practic nu trebuie să faceți nimic.

În ceea ce privește procedura de lucru, se va stabili o întâlnire unde asociatul va furniza documentele necesare înființării firmei. De asemenea, toată operațiunea se poate desfășura și la distanță, online, în cazul în care deplasarea nu este posibilă ori pur și simplu distanța este prea mare. Online, doar se vor trimite documentele scanate necesare pentru înființarea firmei, urmând începerea procesului de înființare al societății.

Atât prin intermediul unei întâlniri fizice sau virtuale, online prin email, se va întocmi un contract de prestări servicii intre cei de la fabrica-de-firme.ro și client. În cazul în care procedura se va realiza online, clientul va primi pe email contractul împreună cu factura necesară. Ulterior, după ce se va face dovada achitării facturii pentru avans, cei de la Fabrica-de-firme.ro vor continua procesul înființării societății dumneavoastră furnizând documentele necesare pentru înregistrarea la Registrul Comerțului.

Toate detaliile necesare cu privire la înființarea unui SRL vă sunt puse la dispoziție pe Fabrica-de-firme.ro. Accesați site-ul și cu siguranță veți putea găsi toate informațiile necesare.

Lasă un comentariu