Acuvue Advance: formula imbunatatita de lentile de contact marca Johnson&Johnson

Producatorul de lentile de contact Johson&Johsnon, o marca cu traditie in domeniul cosmeticelor, dar si in industria oftalmologiei, a creat si lansat pe piata internationala o noua marca de lentile de contact, Acuvue Advance.

Accesoriile Acuvue Advance sunt incadrate, prin prisma caracteristicilor care le definesc, dar si a indicatiilor stipulate alaturi de instructiunile de utilizare, in categoria lentilelor cu inlocuire bi-lunara sau la doua saptamani. Ce inseamna asta?

Practic, respectand cu strictete intreaga procedura de ingrijire si curatare a accesoriilor dupa fiecare zi de utilizare, durata de valabilitate a acestor sortimente de lentile moderne nu poate depasi 14 zile.

Acuvue Advance: formula avansata cu Hydraclear

Ce aduc nou aceste sortimente de accesorii pentru lumea medicala? In primul rand, lentilele Acuvue Advance fac parte din ultima generatie create din material pe baza de hidrogel. Cu alte cuvinte, putem afirma, cu buna stiinta, ca sortimentele de lentile Acuvue Advance ofera, cu adevarat, o formula avansata care combina avantajele lentilelor traditionale din silicon hidrogel cu beneficiile tehnologiei Hydraclear si ale lentilelor cu durata prelungita de intrebuintare.

Hydraclear: o tehnologie ultramoderna cu hidratare medie

Odata cu lansarea Acuvue Advance, producatorul american Johnson&Johson si-a propus sa atinga mai multe obiective cu un singur produs.

In primul rand, noile accesorii bi-lunare marca Acuvue sunt mult mai apropiate cerintelor tinerilor. Asta inseamna un plus de confort in timpul purtarii, o modalitate practica de ingrjire si inlocuire fara costuri suplimentare. Un pachet de lentile de contact Acuvue Advance se pot achizitiona direct de pe site-ul Optilen.ro la un pret cu reducere de 53 ron, iar livrarea se va face in cel mai scurt timp.

Un alt avantaj semnificativ il reprezinta faptul ca Hydraclear a permis eliminarea senzatiei de discomfort produce de catre lentilele conventionale. In plus, se mentine o permanenta stare de hidratare si umiditate la nivelul ochiului, pe tot parcursul zilei. Astfel, senzatia de ochi uscat si iritat va disparea, chiar daca ochii sunt supusi solicitarii vizuale excesive, din cauza timpului indelungat petrecut in fata calculatorului!

Nu in intimul rand, ceea ce diferentiaza noile lentile Acuvue Advance cu Hydraclear de alte tipuri de lentile este faptul ca, designul slim si continutul de apa de 47% fac ca acestea sa fie practice imperceptibile de catre ochiul uman si sa se aseze de minune pe conturul anatomic al ochiului.


In concluzie, evolutia industriei oftalmogice a fost de bun augur, atat pentru mari producatori de lentile de contact, precum Johnson&Johnson, cat si pentru milioanele de pacienti din intreaga lume care au nevoie de dioptrii pentru a putea focalize mai bine imaginilor. Astfel, beneficiul este maxim pentru ambele parti. Cumpatatorii au castigat o formula avansata de lentile de contact moderne, compatibile cu programul zilnic, extrem de incarcat. De partea celalta, incasarile Johnson&Johnson au crescut. Doar anul trecut, conducerea Johnson&Johnson a raportat incasari totale de 76.5 milioarde de dolari in 2017, in crestere cu 6.3%. Doar din vanzarea de accesorii medicale, concernul american a contorizat vanzari de 26.6 miliarde de dolari, in crestere cu 5.9%, conform unui raport publicat pe https://www.jnj.com/latest-news/what-you-need-to-know-about-johnson-johnsons-2017-full-year-earnings-report.

 

Da share articolului pentru o mai buna indexare

Adauga comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *