Adu-ti brandul la un alt nivel cu ajutorul serviciilor Tudor Communication

Adu-ti brandul la un alt nivel

Existenta unui brand presupune parcurgerea mai multor etape pentru a ajunge la un nivel de maturitate si de performanta optim. In acest sens, colaborarea ci o echipa specializata este esentiala pentru a pava un drum cat mai lin si rapid.

Serviciile de branding cu Tudor Communication reprezinta cea mai buna solutie in ceea ce priveste configurarea unei identitati cat mai atractive pentru publicul tinta. Creionarea unei povesti cat mai atractive cu care cu acestia sa rezoneze si sa vrea sa faca parte din ea reprezinta cea mai la indemana strategie de a il aduce in punctul dorit, fara investiti majore in acest sens.

Echipa noastra din departamentul de branding are o experienta indelungata in ceea ce priveste acest proces si poate oferi solutii personalizate pentru orice situatie specifica in care se plaseaza un brand.

Despre Tudor Communication

Suntem o agentie romaneasca de top de PR si Marketing ce are la baza profesionisti de nivel international din domeniu. Desi existam de doar cativa ani, am reusit sa obtinem numeroase premii si recunoastere la nivel national, datorita rezultatelor noastre exceptionale. Asadar, din 2018 pana in prezent, am obtinut rezultate constante de la institutii prestigioase. Astfel, in 2018, la Gala PR Awards am obtinut premiul Small Consultancy of the Year; in 2019 am castigat premiul Biz pentru Performanta in Business; iar in 2020 am fost desemnati Best Communication in the Public Sector, in cadrul Galei Romanian PR Award.

De asemenea, colaborarea cu un brand presupune mai multe metode de abordare. In acest sens, am pus bazele a patru departamente distincte, care sa ofere servicii la cel mai inalt nivel din sfera respectiva: de branding personal si corporate, relatii cu media de toate tipurile, organizare de evenimente si comunicare in situatii de criza.

Cum transformam o idee in rezultat?

Toti pasii pe care ii conturam pentru a putea atinge scopul dorit sunt conturati in baza unei strategii bine puse la punct. Astfel ca, in prima instanta trebuie analizat daca scopul vizat este realist si brandul dispune de toate proprietatile necesare pentru a-l atinge. Daca rezultatul este negativ, atunci trebuie reformulat in asa fel incat sa poata fi atins si sa aduca beneficii reale pentru toate publicurile de public vizate.

Odata stabilita directia de actionare trebuie sa stabilim cum vom ajunge in punctul dorit. Ce etape trebuie sa parcurgem, ce instrumente sunt necesare, in ce fel trebuie ele folosite, pe ce perioade si nu in ultimul rand ce buget este necesar. Fara cate un raspuns concret la fiecare intrebare in parte, nu se poate demara cu succes nicio activitate prestabilita.

Tot ceea ce facem este intotdeauna in raport cu nevoile si dorintele comunicate de brand. Ne consultam permanent si facem tot posibilul de a corela ideile ambelor parti intr-o solutie viabila.

In final nu ramane decat sa comparam daca rezultatele obtinute reflecta planurile stabilite initial, daca au depasit asteptarile sau daca, din contra, ar putea fi imbunatatite. In functie de acestea putem realiza daca strategia a fost una de succes sau daca solutiile ar fi fost altele.

Cu toate acestea, garantam ca imbunatatirile nu vor intarzia sa apara chiar din primele luni. Veti castiga treptat vizibilitate si notorietate, urmand ca ulterior sa observati o crestere a gradului de interes al publicului tinta in raport cu brandul si nu in ultimul rand, rata de orientare catre actiune va creste constant, culminand o repozitionare a brandului intre primele locuri in topul preferintelor din nisa in care activeaza.

Lasă un comentariu