Perioada Crăciunului și a Anului Nou se apropie și, odată cu ea, vine și perioada oferirii de cadouri pentru angajați, clienți sau parteneri. Dar care sunt avantajele oferirii de cadouri de sfârșit de an?
Oferirea unui cadou angajaților dumneavoastră: pentru a le mulțumi pentru munca depusă și a-i motiva, iar perioada de final de an calendaristic este o buna ocazie de a le mulțumi. Angajații care se simt apreciați vor fi și mai motivați.
Oferirea unui cadou clienților dumneavoastră este o ocazie excelentă de a fideliza clienții.Dacă fidelizarea clienților rămâne o prioritate pentru companie, cadourile de sfârșit de an vin la momentul potrivit.
Acestea îi fac pe clienți să se simtă importanți și vă cresc șansele de a prelungi colaborarea, rămânând prezenți în mod pozitiv în mintea lor, prin logo-ul dvs imprimat pe un set de agende personalizate și pixuri personalizate de lux . Așadar, ar fi o mare greșeală să nu folosiți aceasta modalitate de expunere a brandului dvs! În plus, a oferi cadouri de sfârșit de an înseamnă și a “umaniza” relația client întreprindere.
Alegerea cadourilor de sfârșit de an este un pas important. Ca și în cazul produselor și serviciilor oferite de compania dumneavoastră, cadourile trebuie să răspundă nevoilor grupului țintă. Un cadou prea luxos ar putea să vă stânjenească clientul, iar un cadou prea ieftin ar putea avea efectul opus, dând impresia că firma dvs. nu are o stare de sănătate bună.
La Tempera Advertising, aveți o mulțime de opțiuni pentru cadourile de sfârșit de an. Vă oferim o mare varietate de obiecte promoționale personalizate, care pot deveni cadouri corporate de mare efect, adaptate grupului țintă și mesajului pe care doriți să-l transmiteți. Dacă veți naviga în site-ul nostru, cu siguranta veti gasi o idee de cadou care să lase o impresie de neuitat la sfârșit de an!
sursa foto freepick.com