Care sunt diferentele dintre postarile pentru blog si textul pentru site

In prezent, promovarea online este una dintre cele mai eficiente cai de a-ti face firma si produsele cunoscute pe piata. Dar oare este de ajuns sa iti realizezi un site? In plus, de ce ai nevoie ca sa poti atrage clientii? Raspunsurile la aceste intrebari sunt simple: nu, nu este de ajuns sa iti creezi un site, ai nevoie de text, care, in acest caz, se imparte in doua categorii: text site si postari de blog.

Care sunt diferentele intre cele doua si cum te ajuta acestea in atragerea de clienti?

Text site

Acesta are rolul de a-ti informa publicul atat despre firma ta, cat si despre produsele si serviciile tale. De cele mai multe ori acesta este prezent in pagina de descriere, in brosuri de vanzare, in descrierea produselor sau serviciilor, in pagina de intrebari frecvente si asa mai departe.

Prin intermediul acestui text, trebuie sa obtii atat atentia cititorului, cat si increderea, pentru ca acesta sa devina clientul firmei tale. Prin urmare acesta trebuie sa fie cat mai persuasiv, fara a sugera agresivitate.

Practic, printr-un text site trebuie atat sa raspunzi la toate intrebarile pe care un client le-ar avea, cat si sa il convingi pe acesta sa aleaga firma prin argumente precum: calitate, rapiditate, reputatie etc.

Chiar daca in prezent postarile de blog sunt in voga, un text site bine realizat este mult mai eficient.

Asa ca foloseste cuvinte cheie compatibile cu afacerea ta si include-le intr-un mod cat mai natural. Poti alege si acele cuvinte cheie care iti pun in evidenta locatia precum „florarie sectorul 2” sau „restaurant buzau”.

Postari de blog

Postarile de blog pot fi comparate cu textul siteului in acest mod: postarile povestesc, textul vinde. Postarile de blog reprezinta modalitate perfecta de a atrage clienti in cautare de informatii din domeniul firmei tale.

Postand continut pe numeroase teme, blogul siteului tau va oferi raspunsul la multe intrebari ale publicului.

Asa ca daca vei posta articole de calitate, care sa ofere informatiile exacte de care are nevoie cititorul, acesta va fi tentat sa afle mai multe despre firma ta devenind un potential client.

De asemenea, motoarele de cautare precum Google prefera creatori de continut proaspat si original, punandu-i pe lista de rezultate in fata celorlalti.

Pentru ca o postare de blog sa fie eficienta, trebuie sa respecte multe reguli printre care:

  • aerisirea textului
  • delimitarea si evidentierea informatiilor
  • includerea listelor
  • includerea subtitlurilor
  • folosirea paragrafelor scurte
  • includerea imaginilor reprezentative
  • utilizarea unui limbaj simplu, accesibil
  • evitarea elementelor din jargon
  • evitarea cuvintelor necorespunzatoare

Precum textul pentru site, postarile de blog au nevoie cuvinte cheie pentru a iesi la suprafata din marea de continut.

Asa ca include cat mai natural unul sau doua cuvinte cheie compatibile cu tematica postarii.

Iti recomadam sa alegi temele postarilor atat in functie de ce ofera firma ta, cat si de ce ar vrea sa citeasca vizitatorii.

Atat pentru text site, cat si pentru postari sau articole de blog, puteti cere ajutorul unei echipe specializate. Redactia seo iti ofera pachete personalizate pentru ca nevoile firmei tale sa fie satisfacute intr-o modalitate cat mai personalizata.

Forum & Pareri

Emailul nu va fi public.