Probabil cei mai multi dintre cei care locuiesc in Bucuresti, atunci cand sunt in cautarea unor servicii de curatenie, folosesc vestitul motor de cautare Google cu fraze de forma: „firma de curatenie Bucuresti” sau „servicii curatenie Bucuresti”. Imediat, in fata ecranului dumneavoastra favorit, isi fac aparitia o sumedenie de firme de curatenie, gata sa va scape de munca neplacuta si plictisitoare a curateniei.
Acum aveti de unde alege, dar care sunt criteriile pe care ar trebui sa le folositi ?!
I. Pretul Potrivit
Desigur, pretul este poate cel mai des intalnit considerent atunci cand alegem sa ne cheltuim banii. Fiecare dintre noi, isi aloca un buget atunci cand are de gand sa achizitioneze un produs, sau un serviciu pe care si-l doreste si dezideratul este de obicei sa se incadreze in el. Atunci cand vine vorba despre produse, o strategie a pretului cel mai mic functioneaza de minune, pentru ca spre exemplu un Iphone nou este la fel de bun, atat in magazinul oficial Apple cat si in alte magazine online cum ar fi Emag sau Altex. Cand este vorba despre produse, pretul este poate cel mai important considerent.
La servicii insa, pretul este doar o variabila in amalgamul de factori care ar trebui sa incline balanta decizionala. Pentru ca pretul cel mai mic, de cele mai multe ori, nu aduce si cele mai calitative servicii, dupa cum si expresia „Primesti ceea ce platesti”. Atunci cand este vorba despre servicii, daca ar fi sa ne ghidam doar dupa cel mai mic pret, cu siguranta ca nu am fi foarte incantati de rezultatul alegerii noastre. Mai ales atunci, cand vine vorba despre curatenia locuintei sau biroul nostru , un loc intim in care veti permite unor necunoscuti sa se plimbe liberi printre amintirile sau lucrurile de valoare pe care le detineti. Cu siguranta pretul, nu ar trebui sa fie cel care primeaza in aceasta situatie.
II. Recenziile pozitive
O alta variabila care ar conta extrem de mult in alegerea dumneavoastra ar trebui sa fie numarul de recenzii pozitive pe care il are acea firma de curatenie. Intr-o lume in care aproape fiecare afacere are o prezenta online, ce spune comunitatea online despre acel business ar trebui sa va intereseze. Un punct bun de plecare ar trebui sa fie recenziile Google Business, sau Facebook, loc in care veti afla exact cat de bune sunt respectivele servicii de curatenie, cu mult timp inainte sa le contractati. Ce alta metoda mai buna prin care sa aflati exact cat de satisfacatoare sunt acele servicii, decat parerile clientilor lor despre ei ?
Dupa opinia mea, recenziile ar trebui sa primeze in fata pretului platit, pentru ca oamenii care vor intra in intimitatea locuintei dumneavoastra, ar trebui sa fie in primul rand de incredere si apreciati pentru abilitatile lor, prin intermediul acestor recenzii primite.
III. Asigurarea serviciului de curatenie
Nu stiu daca multi dintre dumneavoastra stiu asta, dar astazi cele mai multe companii de asigurari emit polite de asigurari si catre firmele de curatenie. Asadar, o firma serioasa de curatenie ar trebui sa detina o astfel de polita pentru a-si proteja clientii in neplacuta situatie a unei daune. Cu totii stim ca a gresi este omeneste, si ca este doar o chesiune de timp pana cand eroarea umana isi face aparitia. Din acest motiv clientii unei firme de curatenie ar trebui protejati si recompensati financiar pentru rarele situatii cand obiectele din locuinta sau biroul lor sunt deteriorate. Se poate intampla, ca un laptop sa cada de pe birou, sau o solutie sa fie mult prea agresiva pentru suprafata pe care este aplicata. Atunci, in momentele acelea neplacute, pe langa scuzele de rigoare, aceasta polita de asigurare ar trebui sa rezolve multe probleme.
Asadar, data viitoare cand interogati internetul cu fraze de forma „preturi curatenie la domiciliu” sau „preturi curatenie birouri” poate ar fi mai indicat sa tineti cont si de sfaturile amintite mai sus, pentru ca ieftin si bun, este de cele mai multe ori ieftin sau bun.