Cum să îți promovezi afacerea în Social Media

Dacă ești în căutarea de sfaturi despre cum poți să îți promovezi afaecerea în Social Media, te invităm să citești acest articol informativ, deoarece cu siguranță vei descoperi câteva idei utile, care te vor ajuta fie că ești nou în lumea afacerilor, fie că ai deja experiență.

Cum să îți promovezi afacerea în Social Media

Rețele Sociale recomandate

În primul rând, iată o listă cu rețelele sociale recomandate de specialiști. Acestea cele mai utilizate, deci îți pot aduce în timp un număr mai bun de clienți față de altele existente.

  • Facebook – evident, cea mai cunoscută rețea socială și cea mai utilizată. Este obligatoriu ca afacerea ta, indiferent de profilul ei, să aibă o pagină activă în cadrul ei;
  • Twitter – deși nu prea comun în rândul utilizatorilor până nu de mult, a luat avans în ultima perioadă și este o soluție excelentă petru a-ți promova afacerea;
  • YouTube – indiferent că vinzi servicii sau produse, este bine să fii activ și pe YouTube. Poți urca filmulețe de promovare care vor rămâne în spațiul web permanent;
  • Instagram – această platformă este ideală în special pentru afacerile care vând produse, deoarece îți vor permite să le promovezi prin imagini. Impactul vizual este primul înainte de orice vânzare!

Știm că există mult mai multe rețele sociale decât cele menționate mai sus, însă acestea par a fi în ziua de azi cele mai importante și mai utilizate, deci ar fi bine să începi cu ele!

Este totuși recomandat să apelezi la o agenție de promovare online, mai ales dacă ești la început de drum. Aceasta te poate sfătui în legătură cu mediul de promovare care ți se potrivește mai bine, va crea pentru tine paignile și ți le va administra eficient.

Avantajele promovării în Social Media

Probabil te întrebi care sunt avantajele promovării afacerii pe care o deții în Social Media. Ei bine, antreprenorii români sunt încă departe de metodele promovării în online, deoarece nu înțeleg beneficiile pe care le oferă. Aceștia pierd în general mulți clienți, iar aici ar trebui să intervii tu și să le iei fața!

Poate cel mai important avantaj este dat de faptul că promovarea în social media este la bază absolut GRATUITĂ! Nu trebuie să investești în publicitate la început!

În plus, cu ajutorul rețelelor sociale vei avea un contact permanent cu clienții tăi, dar și cu potențialii cumpărători. Le vei putea expune ofertele, produsele, serviciile și vei afla mereu feedback-uri din partea lor, pe baza cărora să îți îmbunătățești constant serviciile și produsele.

De asemenea, prezența în Social Media te va face mai ușor de găsit. Astfel, te sfătuim să îți creezi paginile corect, pentru a apărea în căutărilor celor interesați de un anumit serviciu.

Sfaturi pentru promovarea online a afacerii

Odată ce ai creat pagini pe rețelele sociale dorite, trebuie neapărat să creezi conținut constant, pe baza unui plan editorial. Ai grijă să oferi fanilor doar informațiile care îi interesează.

De altfel, sfatul specialiștilor este ca tu să răspunzi cât mai rapid la comentarii și mesaje. Clienții vor fi bucuroși să vadă că ești interesat de o relați cât mai bună cu ei.

Pentru a-ți crește notorietatea brandului, numărul fanilor de pe pagini, dar și pentru a genera mai multe vânzări, utilizează paginile de pe rețelele sociale și creează reclame. Spre exemplu, dacă deții o pagină de Facebook, poți apela la o agenție de publicitate care să te ajute în crearea de campanii Facebook Ads. Până la urmă, fără reclame nicio afacere nu poate supraviețui în ziua de astăzi.

Acestea fiind spuse, este absolut necesar să îți promovezi afacerea în Social Media. Ține cont de sfaturile noastre și ține-te de treabă! În timp, vei avea parte de o comunitate activă de fani pentru brandul tău, lucru ce nu poate fi decât un atu.

Dacă nu ai timp de administrarea paginilor, ar trebui să iei legătura cu o firmă specializată ce oferă servicii de social media. În plus, acest lucru este mai mult decât recomandat pentru antreprenori, deoarece aceștia se vor putea concentra pe dezvoltarea afacerii. De asemenea, o agenție de publicitate poate fi mai ieftină decât angajarea unui specialist. Succes!

Lasă un comentariu