Cum sa mănânci pentru creșterea masei musculare

Un antrenament bun este doar începutul creșterii masei musculare. Mai jos ai câteva sfaturi importante ce îți vor arăta cum să mănânci pentru masă musculară.

Pentru a avea o creștere în masă musculară, corpul tău are nevoie de două lucruri:

Antrenamentul nu este cea mai grea parte din călătoria către un corp bine făcut. Cea mai grea parte este alimentația.

Câteva sfaturi pentru o alimentație ce susține creșterea masei musculare

  1. Mănâncă bine 

Nu este nici un secret că pentru a avea o creștere a masei musculare trebuie să consumi mai multe calorii. Încearcă să atingi numărul necesar de proteine la fiecare masă și să consumi carbohidrați complecși împreună cu grăsimi sănătoase.

Astfel vei avea destulă energie pentru antrenamentele intense din sală și pentru refacerea fibrelor musculare.

  1. Mănâncă mai multe mese mai des 

Dacă ești activ și te antrenezi puternic, probabil consumi deja foarte multe calorii. Este foarte greu să mănânci corect și să obții toți macronutrienții de care ai nevoie cu doar 3 mese pe zi.

De aceea, încearcă să dublezi numărul de mese. Șase mese pe zi vor fi perfecte dacă încerci să pui masă musculară. În plus, îți va fi ușor să atingi numărul de proteine pentru fiecare masă, deoarece vor fi mai puține.

Un lucru foarte inteligent și practic pe care poți să-l faci este prepararea alimentelor. Ordonează-le după carbohidrați, grăsimi și proteine și învață să estimezi din ochi numărul de proteine pentru fiecare sursă de proteine.

Poți duce aceste mese la locul de muncă sau la școală, depinde de vârsta ta,

  1. Mănâncă curat 

Chiar dacă încerci să crești în masă musculară, asta nu înseamnă că îți permiți să te lași dus de val și să îți faci abonament la un fast-food. Fii consistent și mănâncă curat.

Reduce numărul de mese luate în oraș cu prietenii și încearcă să mănânci mai mult acasă. Dacă vrei să crești masă musculară nu înseamnă că trebuie să te îngrași.

Dacă vrei mai multe informații despre fitness, nutriție și slăbit sănătos, te aștept pe Stai În Formă! 

Da share articolului pentru o mai buna indexare
2 Comments

Adauga comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *