Metode de cercetare de marketing de tip cantitativa

Dupa cum fiecare dintre noi cunoastem, cercetarea de marketing se descompune in doua ramuri distincte, si anume, cercetare cantitativa si cea calitativa. Metoda calitativa consta mai mult in verificarea anumitor situatii, ipoteze. Pe cand cea cantitativa, despre care si vom discuta in continuare, se bazeaza mai mult de date statistice ce pot fi analizate ulterior.

Cele mai frecvente metode de cercetare cantitativa folosite de acele firme ce isi ofera aceste tipuri de servicii, se bazeaza pe chestionare. Aceasta metoda poata culege rapid acele date de care anumite forme au nevoie, intrand direct in contact cu publicul tinta.

Un avantaj al acestei metode este faptul ca, respondentul, poate fi influentat sa raspunda la acele intrebari din chestionar cu ajutorul anumitor imagini sau diferite alte ilustratii.

Tot in aceasi masura, metodele de culegere a datelor prin intermediul telefonic sau online sunt foarte cerute datorita costurilor reduse si a simplului mod de culegere a informatiilor ce vor ajunge direct in sistemul principal.

Aceste doua tipuri de cercetare cantitativa sunt foarte eficiente atunci cand vorbim de un numar foarte mare de respondeti, in special daca zona geografica este una foarte mare, local, regional sau la nivelul intregi tari.

Beneficiile implementari unei astfel de cercetari cantitative

Diferitele firme ce isi ofera aceste servicii de cercetare cantitativa cunoasc o dezvoltare continua datorita acelor companii ce cauta si doresc implementarea unor astfel de cercetari de piata. Datele culese sunt analizate si mai apoi trimise. Ulterior compania putand evidentia cu usurinta diferentele ce pot aparea.

In urma acelui raport de cercetare, firma in cauza poate sa isi schimbe atitudinea pe piata. Sau poate implementa noi strategi pentru a se evidentia mult mai clar.

Aceste beneficii pot fi din cele mai diverse, asta si in functie de profilul companiei si acele informatii pe care le cauta, ducand ulterior la o imagine concreta vazuta din exterior de catre acei potentiali clienti.

NewChallange – o firma de cercetari de piata

Daca vrei sa apeleze la serviciile unei firme specializate in cercetari de marketing, atunci NewChallange poate fi solutia. Acesta firma are in spate ceva ani de lucrat in domeniu si iti poate oferii o multime de beneficii. Beneficii pe baza carora sa iti conturezi o cercetare de piata cantitativa cu un real impact asupra business-ului tau.

Pe langa serviciile de cercetare cantitativa, la NewChallange poti sa gasesti si servicii de cercetare calitativa, dar si mystery shopping. Acest ultim serviciu este unul care a luat amploare in ultima perioada. Acesta este cunoscut de romani sunt denumirea de “client misterios”.

Aduce beneficii semnificative in cazul unei cercetari prin care vrei sa afli eficienta angajatilor tai.

Lasă un comentariu