Promovarea este sufletul afacerii. Dacă până în urmă cu un deceniu cele mai populare instrumente erau cele de tipul flyerelor, afișelor, a concursurilor acum metodele tradiționale, considerate clasice trebuie cumulate cu oportunităţile din online.
Campaniile de promovare bine optimizate sunt construite în jurul câștigării de link-uri, a uneltelor puse la dispoziție prin intermediul Google Ads şi FaceBook Ads. Toate statisticile arată că cele mai eficiente soluții de promovare sunt cele în jurul advertorialelor SEO. Conform specialiştilor campaniile de promovare prin advertoriale sunt eficiente, au impact maxim pe termen lung, deci investiția este una sigură garantată. Dacă ai descoperit că optimizarea SEO este soluția potrivită pentru promovarea afacerii tale, trebuie să analizezi cu atenție şi care sunt portalurile potrivite. După cum ştii valoarea articolelor este dată de context, de conținutul site-ului şi calitatea articolelor, deci portalurile gazdă pe care sunt postate trebuie selectate cu mare atenție.
Cum promovezi afacerea prin ecomunicat.ro
Ecomunicat.ro este un portal nișat, dedicat celor ce doresc să promoveze online businessurile prin articole advertoriale. Este un portal cu autoritate, bine văzut de motoarele de căutare fapt ce face ca link-urile create prin intermediul acestora să fie valoroase şi să ajute la creșterea site-ului în căutări.
Portalul este organizat în categorii, iar articolele valoroase își găsesc un număr mare de cititori. Practic, se poate spune că promovarea prin articole advertoriale publicate pe https://ecomunicat.ro acţionează în două direcții clare. Prima direcție prin crearea de linkuri valoroase ce ajută la creşterea site-ului în clasamentul motoarelor de căutare . A doua direcție de atragere a utilizatorilor. Advertorialele interesant își găsesc repede cititori şi ajuta la redirecționarea traficului către site.
Campaniile de optimizare SEO sunt complexe, trebuie folosite toate uneltele pentru a atrage utilizatorii interesați. Metodele ppc trebuie combinate cu instrumentele de tipul ecomunicate, cu revistele de specialitate şi blogurile nisate pentru avea succes.