Despre Guess știm că a fost lansată în 1981 în țara tuturor posibilităților, adică în Statele Unite ale Americii. Pentru început a fost înființată de către Paul Marciano, apoi a primit ajutor din partea fraților săi, Maurice, George si Armand Marciano. O afacere în familie întotdeauna va fi o afacere reușită.
Prima oară, Familia Marciano s-au lansat cu autorul colecțiilor de jeansi. Marilyn a fost prima pereche de jeansi lansată de către Guess, după care, în decursul anilor și în urma succesului pe care l-a avut fiecare colecție in parte, Marciano s-au axat și pe accesoriile de damă sau bărbătești.
Printre fețele cunoscute care au fost imaginea Guess, de departe cel mai cunoscut model este Claudia Schiffer. Aceasta a pozat pentru reclamele alb-negru din anul 2012 ce bifa 30 de ani de activitate al mărcii Guess. Anul 2017 aduce in fața noastră ca emblemă a firmei pe Camila Cabello, dar unu nume cu adevărat sonor a fost in 2018 chiar Jeniffer Lopez, cunoscuta interpretă si model international.
Știm deja, Guess este unul dintre cei mai mari retaileri de modă din lume, de asta și ochelarii de vedere de la Guess sunt cunoscuți în toată lumea.
Toate ramele de ochelari de vedere Guess vin însoțite de un toc ce imită imitația de piele, au câte o lavetă în toc și au și certificate de garanție și de autenticitate. Garanția este valabilă 2 ani de zile din momentul cumpărării produsului, dar nu este exclusă o rezolvare a problemei chiar si după acest interval de timp, cu condiția ca modelul respectiv de ochelari să fie incă in producție.
Ochelarii de la Guess sunt combinația perfectă între minimum de efort și stilul tău!
Îndrăznește!